Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Dec 2024 09:56:19 +0200

Tere!

Põlva Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/30821 
aadressile Põlva maakond, Põlva vald, Rosma küla, 18110 Rosma-Tiike-Leevi 
tee // 90 Põlva-Karisilla tee // Linnamäe tee 6 // 9 // L3 // L4 // Päkamäe 
tee 2 // Tiigioru tee 1 // Vabakooli // Värska mnt 1 // 12/1 // 2 // 4 
(Sidevälisvõrk VT2108) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Projekti kooskõlastus.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27220682>  (menetlus nr: 
465796), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Põlva Vallavalitsus) või menetleja (TAMUR TENSING) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister